Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 8., szerda

Megint:)

Azt hiszem...a héten konkrétan fényt kaptam :D De tényleg, máskor hetek telnek el egy-egy megvilágosodás között, most meg tényleg jut napi x már :) szeretem szóval..
Hogy miért van 'beszélhetnékem'..:)
A beszélhetnéken azt értem, h onnantól, h bennem fixen megszületik egy megérzés, gondolat akármi, amit már vmiért biztosnak érzek, akkor azt érzem, h cselekednem kell. Ez lehet tényleg konkrét cselekvés, vagy egyszerűen csak a gondolat/érzet továbbadása annak ahová való. Hogy miért? Mert erre már rájöttem, tehát innentől kezdve ne nálam álljon, hanem kerüljön oda ahová való, hogy nálam jusson hely az új dolgoknak, mert nekem ezzel már nincs dolgom:)
Ez ma a munka témában jött ki:)...Eldöntöttem kb. két hete, h mit akarok..aztán volt egy hatásszünet...és tegnap viszont jött tök intenzíven az érzés, h mit és hogy kell csinálnom...és ma már be is dobtam az éterbe :) És ez a legjobb, amikor már nem nálam állnak a dolgok, hanem oda kerül AHOVÁ VALÓ :D és ez mindenre igaz, legalábbis nálam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger