Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 27., hétfő

Mitől is?

Elkezdtem az előbb random blogokat olvasgatni....és az jutott az eszembe közben, h most vajon mitől ilyen intenzív ez az érzés nálam, mármint a fogyni témában...mert ez most teljes más érzés mint amikor 'muszáj'nak éreztem..most nem 'múlik' rajta semmi:), se a közérzetem, semmi megszabadulnivaló érzés....most csak egyszerűen akarom..kedvem van hozzá...:)..uh...most átgondolom mi is ez az egész nekem most..:)
  • nem diétázom, vagy fogyókúrázom, vagy a tököm tudja mit csinálok....nem. egyszerűen tudatosan akarok figyelni arra, h mit eszem és mit iszom...ha épp kilengeni van kedvem, vagy csokit enni, akármihez, akkor annak is a tudatában akarok lenni... 
  • szóval nem fogyókúrázni akarok - jó egy idióta szó ez számomra - hanem fogyni :)
  • Mi a jó ebben nekem most... magamra figyelek :)
  • Biztos, h ez az elsődleges, ami miatt ez most ilyen hirtelen előjött...a magamra figyelek érzés...az, hogy az elmúlt időszakban figyeltem én magamra...de igazából arra, hogy mi történik bennem. Oda kellett koncentrálnom.. :) és sokkal fontosabb volt a benti dolgokat megérteni, helyrerakni. Viszont azt érzem, hogy most ezt a benti dolgot szabadjára engedhetem egy időre, mert...a totális fókusz következtében...azt hiszem.... az elmúlt hónapokban a lehető legintenzívebb és legpozitívabb változásokat éltem/élem meg magamban belül..és nagyon hálás vagyok ennek az időszaknak...itt ez volt a lényeg..mindenre pedig képtelenség egyszerre fókuszálni, mert akkor semmiből nem lesz semmi... :)
  • Egyszerűen eddig a másik rész volt a fontosabb, most viszont visszahelyezhetem a fókuszt erre, mert most azt érzem, megtehetem :) 
  • Igazából..ez valami olyan mintha 'szabadságra' mennék, pihenni.. :) Mert most nem gondolkozni akarok, vagy érzéseket pakolászni...(jelzem újra azt hiszem a jelenlegiek sikeresen a helyükre kerültek..a jövőbeliekkel meg előre csak nem foglalkozom tán :D ), hanem tök egyszerűen szép kajcsikat csinálni, színeseket, boldogokat...mozogni akarok, kinn, benne, sima bőrt akarok, tisztulást kívül belül...hát ilyeneket...számomra ez totál pihentető :)
  • meg na...ha lehet vmi jobb..akkor miért is ne? :)
Azt hiszem..ez most a valós oka annak, ami történik..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger