Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 28., kedd

?:)

hát..most egy rohadt vicces dolgot fogok leírni:)...ma pihizni akartam...de csak sikerült 12000 lépést összemászkálnom, uh nagyon örülök neki..meg már egész ösztönből megy a lépcsőzés lift helyett:)....most meg...csak gondoltam egyet, mondom még ha rohadt kómás is vagyok..és kimozdulni nincs kedvem..akkor ugrálókötelezek egy kicsit...na jelzem 6 percnél járok:D és pihenek épp' komolyan mondom..jobban elfáradtam mint futás vagy akár a tegnapi konditerem után:D hát ez mi????:D Érdekes, hogy a világ legegyszerűbb dolga ennyire fárasztó? Ezen az érzésen felbuzdulva meg is néztem, hogy hogy is van ez..és tényleg brutál módon égeti a kalóriát csak pillogtam...szóval jól éreztem:D...na ezen felbuzdulva..azt hiszem..ezt is be fogom iktatni az évi egynél picit gyakoribbra:)..megyek ..és..folytatom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger