Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 31., péntek

nem nem

Ó te jó ég...hogy én mennyire utálok mindent, ami az általánosításon alapszik...:S...hm...szóval, vannak érdekes dolgok, tök jó ötletek, tök hasznos infók, de hogy ezt rá kéne/lehetne húzni a világra????? KI VAN ZÁRVA
ehhez...butának kell lenni...érzelmileg, EQ szinten legalábbis mindenképpen valami kezdetleges szinten kell állni...és...a valódi kíváncsiságot is ki kell ehhez zárni..észreveszel valamit és faszául bedobozolod az embert vagy a helyzetet..de minek?????...az általánosít és gondolkozik klisékben, aki nem tud figyelni, aki nem az adott helyzetre, vagy az adott emberre figyel, aki nem arra reagál...aki nem őt nézi...az általánosít..ráhúz valamit..ha nem érti mi történik, előszed vmit...aminek semmi köze a jelenlegi dologhoz..de..mivel nem meri a saját ötleteit használni (vagy nincsenek is :D ) így valami külső dologhoz fordul....de minek kérdezem újra minek????? Úgysem hoz valódi választ...és..egy hülyeséggel beérni válaszként...hááááát...jó távol áll a tutitól, a felnőttől, na meg attól, aminek értelme van...hát ennyi.
Örülök neki, hogy vannak megérzéseim. Örülök neki, hogy évek óta figyelek rájuk és használom őket. Örülök neki, h tudom, mindig bízhatom bennük. Örülök neki, h ismerem magam. Örülök neki, hogy figyelek másokrak és a SAJÁT benyomásaim alapján gondolok bárkiről bármit..nem érdekel a mások verziója. Hiszek és bízom annyira magamban, a saját tisztánlátásomban, h ne kelljen valami külső nézőpontot magamra venni. Nem. Van mindenről sajátom. Néha megegyezik a külsővel, néha nem. Nem is ez számít. Csak az, hogy én azért gondolok valamiről valamit, mert én úgy érzem...és nem azért mert úgy szokták..mások...nem nem.. :) nálam meg ez van kicsukva:D...szar lehet annak, aki nem tud figyelni...sem magára..sem másra...aki nem lát....hanem...sablonokból él...hm... jézusom...na mindegy..nem is sokkolódok tovább....csak örülök..magamnak...h..nekem...ehhez nincs kedvem..mert nekem erre nincs szükségem...mert én nem ilyen vagyok... :) :)..nem érem be az egyszerű válaszokkal, az egyszerű megoldásokkal...csak az igaziakkal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger