Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 29., szerda

pont pont pont

...szóval..a hit energia.....és ha valamit akar az ember, akkor higgyen benne...ha meg már hisz...akkor jön vele a kitartás, meg az ötletek is :) ...na meg a változtatási kedv....és ez..igaz..bármire...vagy inkább úgy mondom...h..mindenre:)
.
.
.
Voltak ma igazán érdekes gondolataim...furák..átkeretezettek...összetettek...komplexek...az eddigiektől eltérőek..figyeltem őket...nem volt megszokott...hm...azt hiszem..valós belső átkattanás történt nálam...érzem a reakcióimon...és...nem csak a reakcióimon hanem a hozzájuk tartozó belülről jövő érzéseken...a nyugalmon...hogy..amire nem rég még nem lettem volna képes..már megy...intenzív...hm...hogy belülről ilyen hamar képes legyek már a másfajta hozzáállásra..ez ..nagyon megnyugtató..ugyanakkor...ahogy mondtam érdekes is... hm...legalább nem unom magam... :)megint eszembe jutott a kezdőmondat...ha mindig azt teszed.....és én ma...nem sok mindenben tettem azt...sőt...mindegy..nem elemezgetni akarom magam..csak tudatosítani a változást...a változás minőségét...vagyis inkább a változásokat..és a változások minőségét...de ezek szerint ezt is jól éreztem..h..vmi átkattant..hm..minden jel erre mutat nálam.. :)
.
.

Viszont a realisztikusabb témánál maradva...ma is nagyon kómás vagyok..és ma valóban pihenő napot tartottam...semmi mozgás, semmi lépcső - platformos cipőben és maxi szoknyában annyira nem vicces lépcsőzni :D - de megérte mert csodafasza az a szoknya :D...szóval ez ma egy igazi 'mentes' nap volt...:) Meglátjuk milyen lesz a holnap..minden esetre a hétfőtől még mindig rohadt izomlázam van..ezek szerint elég korrektül sikerült az akkori edzés...de azt hiszem, holnapra már ki kell találni valami újdonságot..hm..na majd érzem...a motiváció nem veszett el, a magamra figyelés igénye és lehetősége sem..uh kíváncsiskodva várom a holnapot..pl...h mi lesz reggel a 'szám' :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger