Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 25., szombat

Folyt. köv.

azt hiszem...akármilyen is nehéz most vmiért rászánnom magam, mégis vannak dolgok, amikhez vissza kell térnem..akárhogy nézem..az elmúlt egy évben...nem sok semmi változás történt kiló/centi fronton, ha az alapcélomat nézem..hm.. :) Nem mondom, hogy nem másra koncentráltam, mert de, teljesen más dolgokra. Nem mondom, hogy cserében nem történt rengeteg egyéb, és igazából sokkal fontosabb változás, mert de. :) Most viszont azt érzem, hogy azok a dolgok már rendben vannak bennem, irányban vannak, uh most megint erre kell figyelnem.
Hogy miért nehéz...mert..elszoktam tőle:) Elszoktam, hogy átgondoljam, mit eszek, hogy legyen minden héten minimum három nap valós mozgás...és..a héten egyre több nap azt éreztem, h na majd holnaptól, na majd holnaptól...és ma eljött a holnap..így ébredtem :)
Reggel már voltam a piacon, vettem színes zöldségeket :) És...ma már péksütit és kenyeret sem vettem...nem kell az, hogy legyen itthon...szerencsére most épp nem is vágyom rá, viszont, ha vágynék sem szeretném most elveszteni a fonalat. A névnapomra kitűzött cél, már nyilván biztos bukó:), felnőtt ember vagyok feldolgozom, amúgy sem birom az ilyen terminkorlátokat, viszont most termintől függettlenül, akarom a változást. Most újra a külsőt :)
Mákomra megtaláltam a neoprén öveket is, uh mivel kisütött a napocska, el is mentem bennük futni:) Jó volt, és a legviccesebb, h ahhoz képest, h hónapok óta nem futottam, elég jól bírtam ;)..na ja végülis gondolom a gyaloglás azért vmennyire kondiban tartja az embert, az meg akárhogy is nézem állandósult progi nálam már lassan két éve:), erre tök büszke vagyok... Szóval, amit szeretnék, termin nélkül nem behatárolt idő alatt folyamatosan haladni előre, hogy végre meglegyen a szám, amit akarok :)..nem akarom időhöz kötni, de hogy folyamatosan kisebb számot szeretnék látni a mérlegen és a centin mostantól, addig amíg nem azt látom, amit szeretnék az biztos.. és így állok hozzá megint :) Gyorsan nézek is egy mai állapotot aztán...úgy csinálom, h jó legyen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger