Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 16., szerda

?

..ma már sokkal kevesebbet gondolkoztam mint tegnap...tegnap kétségbe voltam esve...és szomorú voltam... ma olyan...valamilyen volt...amilyen véglegesnek láttam tegnap... ma pont annyira nem.. hm..nincs is olyan, h végleges... létezik tovább minden szereplő..akkor... mitől lenne végleges...? egy jelenlegi helyzet van.. egy most. Ezt fogadom el, ami most...ez az érzés is pillanatról pillanatra változik...ha jönnek a kérdések akkor nagyon nehéz...a másik pillanatban meg ... olyan felszabadítóan könnyű.. hm.. nem tudom..talán ...kevesebb gebasszal... nem tudom..azt, h mit szeretnék tudom, de h valóban átjött e az a rengeteg gebaszhozomány, ami a jelenhez kapcsolódik, azt most nem mondanám biztosra... nem tudom...talán... ezért sem most...eszembe jut az álmom..hm...amiben nem voltak gebaszok...az egy letisztult helyzet volt, lom szerepek nélkül...és én arra vágyom...és igazából első perctől arra vágytam...fura.. mert nem az elfogadás a nehéz..hanem mondjuk a szakaszok?...vajon ez itt most egy szakasz? vajon ez itt most mi? tudom én, h mi ez most? tudja ő, h mi ez most?... Vagy ez most minden csak egy blablabla és azzal a szakasszal sem lett volna baj.. biztos nagyobb lett volna, mint ezzel, valószínüleg nem véletlenül van most ez...hm...valahogy azt szokták mondani, h olyan feladatot kapsz, amivel boldogulsz...de most ez a feladat? ez feladat még?..azzal a feladattal és szereppel most ő se és én sem boldogultunk volna? ez még mindig a hitről szól? vagy ez most miről szól? Arról, h megnézzem a másik fajta boldogságot? Hogy valóban én is a valóságról döntsek? Hogy azzal, abban a fajtában én tudnék e élni? Lehet, h ezért kell? H ezt kipróbáljam? hogy kiderüljön, h annak van e számomra értéke?...ó nem tudom,... most nagyon sok kérdés császkál bennem...de most nem érzem a kétségbeesést... ez most nem olyan mint tegnap... tegnapig be volt zárva a világ...egy valamiben láttam lehetőséget...és minden más értéktelen volt...Most..bármiben láthatok lehetőséget azon kívül is már, amiben tegnap..minden egy lehetőség és egy esély...amiket most nem kell túl komolyan vennem...valahogy ezek most nem tudom mik..próbák? nem olyan próba mint próbatétel..hanem mint mikor eléd raknak ilyen mártogatós cuccokat, h na melyik jön be a leginkább...hm...vajon az jön be nekem a leginkább, amihez a legjobban ragaszkodom? Vagy valami más?... Vajon...ha eltávolodik visszatér vagy eltűnik? Vajon...tudom távolabbról nézni..biztosan...hm..indulatok...voltak ma is..nem sokáig..de voltak... talán ez is ilyen egóból fakadó hisztiérzés...h de ne már...hát nem hiszem el..holott...de MOST ez van...tehát most ezt elfogadom...mert valamiért most ez van ez van ez van ez van...EZ...nem AZ, amit én kitaláltam, h most szeretnék...ó te jó ég...hm...vajon....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger