Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 4., péntek

így

én már csak ilyen kontrollmentes fajta vagyok... szarom le hogy ezt így ahogy ma volt kellett volna e, jó volt e, értelme volt e, meg úgy általában, hogy ez így mi volt..nem érdekel... nem érdekel, hogy ez így mi volt..nem érdekel...nem érdekel, hogy hogy kellett volna, hogy kellene...így volt. igy van. ilyen vagyok. ez van. kész. szeretem magam :) és elfogadom a reakcióimat..és többet nem akarok magamnak kereteket csinálni...főleg ha már én vagyok a leginkább keretellenes, aki kimondja, hogy ebben fulladozik...tőlem nem is lenne más verzió hiteles...csak negyed ennyi energiát kellene nekem ebbe belefeccolnom, hogy nekem hogyan kellene viselkednem...nem érdekel a feltételes mód mostantól...szarom le. ez van. és ha ez van akkor nincs olyan h mi lett volna....
volna, volna, volna...nincs ilyen h volna. ez van oszt kész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger