Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 20., vasárnap

motiválóerő

Nagyon motiváló ez a kalóriaszámláló oldal :) Tök jó pl. benne, h előre meg tudom nézni, hogy ha ezt vagy azt megeszem, akkor az mennyi fehérje/szénhidrát/zsír/kalória téma, és ha úgy gondolom, h azért ez ebben a formában túlzás simán tudok választani mást helyette még időben, vagy csökkenteni a mennyiséget...pl. ma a pilóta keksz sokkolt :D, uh így végül egy darabot ettem belőle, érdekes módon az is elég volt, és így cserébe tudtam enni a normális kajákból normális adagot :) vagy pl. lehet, h sötét vagyok de én tökre meglepődtem azon, h a gyümölcsöknek is van zsírtartalma...hm.. szóval ma is tanultam valamit ;)
A takarítással is tök jól állok kb. a hálónak maradt még ki a fele és ennyi..de ehhez most már tényleg nincs a világon semmi kedvem..majd ha úgy érzem vmelyik este befejezem..ha meg nem.. hát már így is azt hiszem, h egyben rendben van az egész:) levittem három zsák szemetet.. és láss csodát azért akárhogy nézzük ezen a hétvégén agyban is előrébb jutottam.. nincs most nyifoghatnékom. Sőt úgy érzem, hogy egyre jobb lesz.. úgy minden, amit szeretnék... elkezdtem kreatívan nézni a ruhatáramat...és van egy tervem a hétre :D, csak olyan kombinációkat szeretnék felvenni a következő öt napban, - anélkül, hogy új ruhát vennék!!! - ami ebben a formában eddig még nem volt rajtam :D hát nagyon- nagyon várom, mit fogok kihozni a következő napokban :D két napra való ötletem már van, de lehet, h folytatom még egy kicsit a nézelődést a szekrényben, mert ez is iszonyat töltő program :), hát szóval ilyen dolgok jutottak most az eszembe, amivel szeretném visszahozni a fővirgonc önmagamat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger