Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 14., hétfő

ez az

Ma nem hergelem be magam rajta és a reakciókon... és az én hangulatom nem tettem függővé az ő viselkedésétől... :) Elhiszem a hátteret. Azt a hátteret, amit én tartok valósnak. és így nincs miért hergelnem magamat. hm..még mosolyogni is tudok az egészen. Ma ez is ment.
Sikerült ma is a 10000 lépés projekt, pedig ma sem volt egy 20fokos sétálós idő :) De még jó, h tegnap belelkesedtem ezeken a sminkes videókon és annyira kerákat akartam látni, és venni akartam egy-két újdonságot, h megvolt a motiváció a mászkáláshoz..végül egy tök helyes szempillaspirált vettem, már alig várom, h reggel kipróbálja :D Azt hiszem, most megint érdekel nagyon ez a kreatív alkotós vonal... túl sokat agyaltam az elmúlt évben, ami kell, de azért elég összetett személyiség vagyok és na... azért a szépség iránti vonzalma elég elől van, szóval most úgy látom egy picit ez kerül majd megint fókuszba.. :) Örülök neki, jó lesz az, lassan visszatalálok ehhez a témához is..kicsit össze-vissza eszem még, de ez meg ebben az időszakban érthető..pár nap és elmúlik ez is .. lassan csak elhagy már az  a lelkes három kiló, ami itt figyel rajtam fölöslegesen...na meg a többi utána, ami még a projekt része. :) Azon gondolkoztam, h holnapra nincs is semmi kajám...hm..valami nagyon lightosat kéne kitalálni..azt hiszem megvan :D  paradicsom, feketeoliva, mini mozarella golyó na meg a balzsamecetes fokhagymás cucc rá, tök jó lesz van még holland kenyerem is benn...de azt hiszem én ezt már csak reggel dobom össze...sokkal frissebb lesz :) na tök jó, h ezt most így kitaláltam, végre vmi színeset meg helyeset :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger