Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 9., szerda

kezdődik

szóval jól éreztem én, hogy valamit sürgősen át kell magamban állítani és újfent figyelni... reggel a mérleg picit több mint +4kg-t mutatott !!!!!!!áááá ez azért már nem egy csak úgy megmagyarázható szám...centizni nem centiztem még...majd vmelyik nap...de még jó, h két napja megint elkezdtem írni, h mit eszem/iszom...na de ahogy nézem, ez jelenleg túl sok korlátot nem okozott....hm...viszont tegnap este már éreztem, h ez a mozgáshiány még, ami nagyon nagyban bejátszik ebben a +4kilóban... konkrétan az a 10000 lépés, ami az én minimumommá vált napi szinten hetek óta a fasorban sincs..de tényleg ilyen 3-4000 lépés, vagy amikor ki sem mentem a házból, akkor semmi... szóval tegnap este legalább már addig eljutottam, h még ha nem is gyalogoltam hazáig, de legalább az egyetemig elbattyogtam így legalább a minimum majdnem összejött aznapra...hm..Ezt a négy kilót, ami visszajött kurva sürgősen le kell pattintanom magamról mert utána kurva nehéz lesz... 
uh. a cél mára is az, h valahogy szedjek össze 10000 lépést, még így is, h esett a hó..mindegy mivel...lépcsőzés lift helyett, akármi..valamit ki kell találnom mert ez így nem fasza....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger