Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 17., csütörtök

hehe

:) újabb visszaigazolás...hogy ami nincs megélve, vagy megölve..az bizony nem múlik el magától ;) és ez most nekem megint nagyon jól jött...segít előhozni újra a kedvenc énemet... :)

Hogy miért? Azért mert van egy három éves történet...én kiábrándultam, vagyis nekem nem volt nehéz ignorálnom a helyzetet... neki nem volt miért kiábrándulni belőlem, ő nem engedte meg magának akkor megélni a dolgokat, amikor itt volt az ideje...és láss csodát...három év sem volt elég a feldolgozáshoz..hm... ilyen ez, ha az ember szembe megy az áramlással..na most erre mit mondjak? Megérdemlik? Meg hát...Nekem jobb? Igen...miért? Merte nem az én felelősségem. Nem én hárítottam akkor sem...nem én voltam, aki nem volt elég bátor, nem én voltam, aki nem merte bevállalni, azt amit akart...hát ennyi...és ez jó. Nekem legalábbis jó...hm.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger