Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 28., hétfő

Újabb változás várható :)

Úgy kezdődött, h hónapokkal ezelőtt megláttam egy e-mailt...már akkor mondtam, h ebből semmi jó nem fog kisülni...aztán rá egy hónapra, részt vettem egy egész napos lufin....ott még egyértelműbb lett, h ó igen igazam van...aztán múlt héten sokkot kaptam...aztán jött egy pozitív hullám, ma meg a full hányinger...hát itt járok ma:) Mire kell ebből következtetni? :D jók a megérzéseim és átlátom a dolgokat jeee...és mivel nem akarok reaktívan reagálni a szarra, így proaktívan próbálok az egészhez hozzáállni, és nem csak a 'rosszat' látni benne. Ugy ez is egy változás. Volt már pár az elmúlt 5,5 évben, uh nem újdonság. Igazából, mindig jól jöttem ki mindenből. Nem ártanak új kihívások, és nem végre majd nem belelátni abba, amiből már most úgy érzem túl sok jutott....hm...nem. Nekem ehhez nincs kedvem..de tényleg...én nem akarok minden nap úgy bemenni, h forog a gyomrom... vannak más lehetőségek is, holnap úgy érzem, élek is az egyikkel...még egy kis mellékinfót remélem kapok, aztán onnantól jöhet a cunami :) hát így állunk most....hát boldog tudatlan már nem leszek.... de boldog kívülálló még lehetek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger