Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 19., szombat

hogy is legyen

Gondolkoztam, hogy hogy lehetne visszahozni mondjuk azt a szeptember végi, sugárzós állapotot tartósan magamba... az első gondolatsor kudarcba fulladt, nem tudom ignorálni az azóta történt eseményeket, igazából próbálkoznom is fölösleges, mert én magam észreveszem a saját reakcióimon, h hiteltelenek...olyan 'túl'ok..semmi értelme, más nem veszi észere, legalábbis, aki nem ismer kurva jól, az biztosan nem, csak én érzem magamon, h az igazából nem úgy jönne belőlem..az neki szól... szóval ez az út, h visszamenni oda, ami ez előtt volt... semmi értelme:) 
viszont, aminek van... egy-két hete elkezdtem megint előtérbe hozni a külső alakulást... és arra jutottam most estére, hogy ez lesz a kulcs. Most is erre fogom helyezni a hangsúlyt, mert talán ez a legegyszerűbb módja a töltődésnek, a pozitív látványos változásnak.... a hiteles jókedvnek, a hiteles sugárzó énnek...és ezt szeretném, hogy ne lehessen ne észrevenni...és nem másokhoz képest tűnjek csak ki, vagy fel vagy mit tudom én, hanem önmagamhoz képest is lépjek ki ebből, amiben most körözök...
Jó lesz...és nagyon tetszik ez az oldal is, amit Éci mutatott, http://kaloriabazis.hu/ igazából pont arra megy rá, ami az én módszerem is..írni a kilót, a centit, a mozgást, amit megeszel és megiszol csak ez még mutatja hozzá a kalóriákat is :) Pont ugyanaz, csak nem papíralapú, hanem  ezen az oldalon történik...uh az előbb lelkesen szépen bevittem a mai napot...:) MIndenféle adatával és annyira de annyira kíváncsian várom az eredményeket :) Most azt érzem, hogy ez lesz, ami visszabillent önmagamhoz. Mert a fókuszt másra nem tudom áthelyezni, az egyedüli valaki jelenleg én magam lehetek, minden más csak egy önhülyítő menekülősdi lenne..abból meg már jóideje kinőttem :) és továbbra is úgy gondolom, hogy ha ez a pozitív változás megint intenzív lesz, akkor a hangulatom is hitelesen fog abba az irányba mozdulni, amibe szeretném...mert nagyon szeretném, hogy jó legyen. MInden jónak a kiindulása, hogy tényleg jó..önmagamban, önmagamtól...és nem kell gondolatelterelősdit játszanom kényszeresen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger