Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 22., kedd

megérte

:).. megérte..elolvastam :), nem mondom, hogy nem akarom még holnap szépen egybe rendbe átnézegetni, amiket aláhuzigáltam benne...na mégiscsak 150 oldal volt egy este alatt....de...jó volt...nagyon pozitív...alapvetően pont arra az énre megy rá a nőben, amit én talán az intuició és dög kooperációján neveznék. Ahol abszolút a megérzések vannak a központban, a szeretetteljes hozzáállás és a kérdés, hogy akarom e azt a bármit, amiről szó van. A felszabadultságról szól, a sugárzásról, az önmagunk megéléséről, hogy haladni haladni...aki tud jön, aki nem lemarad...hogy mindennek meg van az ideje, hogy szükség van a tapasztalatokra, hogy az egó nem számít, az áramlás, az energiák, a rezgések, a kvantumugrás, az érzésből vágyás és az illuziók, projekciók ellentmondásáról, korlátmentességről...csak arról, ami érdekel...jó volt...sok saját gondolatot olvastam benne, de voltak újfajta megközelítések is...azokat még feldolgozom...de a hangulatomon és az érzésvilágomon minden esetre nagyon sokat tudott ma dobni..:)...ezek szerint jól éreztem, hogy ma kell megvennem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger