Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 7., hétfő

Vágy

néha..tényleg nem értem, hogy lehet ennyiféle módon látni a dolgokat, ahogy én csinálom... és hogy van az, hogy ami az egyik pillanatban sötét az a másikban világos lesz...hm...nem tudom mi történt...fürödtem habokban... elővettem a még Berlinben vett idézetes könyvet..és tényleg csak pár percet olvasgattam...aztán szépítkőztem...és most valahogy olyan másnak tűnnek a dolgok...és talán ez a kulcs..h mindig csak valamilyennek tűnnek...de sosem olyanok...hm..sosem olyan végletesen kategorikusan olyanok... nem olyan szar, ahogy hétvégén láttam, vagy ahogy ma... biztos hogy nem, mert ha olyan szar lenne, akkor egy pillanatra sem tudnám elhinni, h van kivétel és hogy lehet jó.. márpedig lehet :) itt vagyok én élő példának és biztos, h nem én vagyok az egyetlen ember a földön, akinek erre van igénye...biztosan nem :) de belőlem sincs egy rakat...nem vagyok egy tucatlélekkel és tucataggyal és tucatvággyal megáldott valaki... és akárhogy nézem, az én választásom, h nekem mi az elég jó. És igazából ha úgy tök mélyen belegondolok...hát hol nem szarom én már le, hogy a világ 90% mit tart annak, amire én még viccből sem mondanám azt, hogy az az...hm... és ez az én döntésem...azért meg nem hibáztathatok senkit, hogy szarban van. Lehet, hogy az a szar neki valamire jó... attól, h nekem nincs értéke és még az is lehet ugyan, h neki sincs.. de hát.. mindenki maga dönt, h mit akar és hogy...hm...és ezt mindenki megváltoztathatja bármelyik pillanatban, hogy köszönöm elég volt a szarból a jót akarom mostantól...:)
Most döntöttem el, hogy leírom ide én mit akarok. Itt elég sűrűn kéznél lesz, ha elbizonytalanodnék, mégis számomra, nekem mi a cél :) ...
Boldog, kiegyensúlyozott, harmonikus, egyenrangú, ki-és beteljesedett, szerelmes párkapcsolat, ahol megvan az érzelmek oda-vissza áramlása, a kölcsönös egymásra vágyás, ahol örömforrás a másik, érdekes és érdeklődő, nyílt és nyitott. A világ előtt felvállalt, lelkesítő, egymás mellett önmagunkat megélő, szabad párkapcsolat.  Ingerekkel, közös élményekkel. Olyan izgalmas kapcsolat, ami ugyanakkor a biztonságérzetet is nyújtja, mert bízunk egymásban, mert a testi, lelki, szellemi összhang miatt, tudom, hogy rám vágyik a másik, én pedig rá. Ahol örülünk egymás arcának reggelente és esténként, lehet szárnyalni a másik mellett/által, állandó a fejlődés, mert inspirálóak vagyunk egymásnak, és elfogadjuk egymást és azokat, akik a másiknak fontosak...és kellenek hibák..mert a 'tökéletes' unalmas ez a Valami pedig érdekes :)
Valami ilyesmi érzéseket szeretnék, amit ez adott, ahogy mosolyogva írtam...persze vannak dolgok, amik változhatnak...de az érzés ilyen legyen, mint eközben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger