Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 31., csütörtök

most ez így jó.. :)

Ez egy olyan nagyon jó nap volt :) Két napja még mennyire nihilben voltam és nem is láttam ki a helyzetből...és két nap alatt annyit de annyit tisztult a kép :) Mindegyik vonalon és ez fantasztikus :) Amit tegnap este kértem az abba az irányba megy és ez olyan de olyan jó érzés :)
A másik témában amiért én tudok tenni azt szépen elindítottam és már jönnek lépések egymás után..igencsak érdekes ez az egész, érdekes, ahogy tényleg az, ami én vagyok megint elindított valamit..hm.. lettek páran, akiknek nem én lettem a szíve csücske de na..ők sem lettek az én szívem csücskei szóval oda-vissza működnek a dolgok újfent .. amúgy meg, mivel szerencsére épp' elég felnőtt voltam mindig is ahhoz, hogy a különböző dolgokat szét tudjam választani a fejemben, még inkább motivál, h valójában ne lehessen mibe belémkötni tényleg az legyen a max. h ez a lány nem setét és nem kussol amúgy fasza :)
És..amúgy meg.. van az a valami, ami tölt engem...és igen az a valami még mindig az a Valami... és már nem is ellenkezek magamban... mert jó érzés...akárhová is és akármilyen ütemben is halad... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger