Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 8., kedd

:)

... ez a nap valami nagyon jólsikerült volt...és ezt is magamnak köszönhetem.. mint a kevésbé kellemeseket :) Szóval tegnap este nagyon eredményesen sikerült átéreznem este a hangulatot, hogy mire vágyom, mit szeretnék...hogy én mitől érezném magam boldognak... annyira jól, h még éjszaka is együtt rezegtem ezzel az egész érzéssel...és ma is... és ez olyan  de olyan fantasztikusan jó. Úgy szeretem így érezni magam....olyan nagyon jó... nem akarom kérni, h minél többet legyen így, minél többször, minél tovább..mert rajtam múlik...ha beleélem magam, az enyém.. nem kívülről jön. Ha engedem magam kizökkenteni saját magam vagy bárki más által, akkor kevésbé, vagy ritkábban... rajtam múlik...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger