Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 18., péntek

és..

Próbálom, de nem megy, hogy ne gondolkozzam folyamatosan.... szóval nem akarom magamat beterrorizálni...de h mindenképp jó lenne most egy picit távolítani magamtól a dolgokat...vagy .. majd távolodnak ha akarnak? mit tudom én.... De szerencsére ma már rászántam magam a takarításra..ami azért nagy dolog mert....ugye a kedd után.. az őskáosz érzés már mindenben megmutatkozott...és hiába próbáltam szerdán és tegnap is..egyszerűen nem akartam a rendet...hm..ha tök őszinte akarok lenni, még ma sem akartam belülről...csak hát..valamilyen úton el kell indulni, különben sosem tisztul le a kép...hátha kívülről haladva eljut egy pici belülre is...végül ma megcsináltam benn az asztalomat, itthon pedig a konyhát és a fürdőt...tény, sokkal szebb, jó ránézni...de még nem érzem a hatását... csak azt tudom, h még mindig vannak új gondolataim a témában...nyilván van, hiszen minden reakciója generál egy új gondolatot és egy régi vagy új érzést....hm...nem tudom...azt tudom, h az előbb olvastam valamit, ami nagyon megtetszett...de most nincs kedvem visszakeresni...majd később..vagy holnap...most...nem tudom...hm...olyan furák az emberek...vagy... ha minden egyértelmű miért nem egyértelműek mégsem a dolgok? miért?vagy vagy...vagy nem tudom... na mindegy...
az jutott még ma eszembe, hogy van egy csomó ember, akikkel tök jól elvigyorgok, ki is billentenek, szimpatikusak.. de... mégis végig folyamatosan az az érzésem van, hogy semmi közöm hozzájuk..és talán ez az a valami, amit ma sikerült megfogalmaznom...mi az amikor azt érzem valakiről, h érdekel...ha zsigerből beszélgetek, leköt, és azt érzem közöm van hozzá...ennyi..pont..a többi az mind olyan...nem tudom jobban körülírni...nem természetes...csak az természetes, ami olyan egyértelmű... és ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger