Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 3., csütörtök

háát

...azt hiszem...már biztos, hogy nem lesz egyszerű...abban az állapotban maradni mint eddig.. sőt... mert a biztonságosság azt hiszem elmúlt..nyilván ez is csak látszatbiztonság volt, segített helyrepakolni a dolgokat, segített ráérezni az állapotra amire vágyom...és...ezt valahogy meg kell tanulnom a bizonytalanság közben is... pfu...már érzem magamban a dolgokat...minél többször eszembe jut a szellem és palack annál jobban érzem...hm...mert... az én szellemem nem akkor szabadul ki a palackból, ha megélek valamit..vagyis..akkor is kiszabadul de akkor jó, akkor áramlik... ha viszont nem élhetem meg, akkor viszont máshogy szabadul ki.. kontroll nélkül... irányíthatatlanul rombolóan...igen... előfordult már...hm.. cunami...vagy hívhatom, ahogy akarom.... nem akarok kontrollt meg korlátot.. én csak élni akarom a dolgokat úgy ahogy történnek, úgy ahogy vágyom rá, úgy ahogy jönnek, úgy kell, úgy ahogy van keretektől mentesen... ahogy alakul, ahogy kiforrja magát alapon...nem akarok előre kigondolkozni dolgokat, nem akarok elméleteket, nem akarok megfelelést.... a világ... meg a dolgaik... meg a szerepeik...meg az illuziók...meg mit tudom én... nekem ehhez nincs közöm... az én szellemem kellemesen és szabadon kell, h áramoljon... megengedem neki....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger