Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. január 22., kedd

minusz

hát..mondanám, hogy nem, de igen....ez egy igazán fos nap volt...nem bánom, hogy lassan vége...hm...a színek nem sokat segítettek rajta...hm.. túl sokat éreztem, túl sokat olvasgattam..olyat, ami még jobban felkavarta az amúgy sem leülepedett vizet...hm...uh úgy döntöttem este, h muszáj szereznem valami olyan dolgot, ami nem ezt az érzelgős agyalós vonalat erősíti bennem, hanem a virgoncabb, pozitívabb nőt...volt egy könyv, amit már párszor valahogy azt éreztem meg kellene venni, de eddig vhogy kimaradt, ma este megvettem...kíváncsian várom milyen lesz... el is kezdem.. aztán ha lesznek okos, nekem tetsző, előrébbvivő gondolatok akkor ... jönnek ide, mint mindig.. :) A könyv pedig, amiről szó van: A kis vadóc :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger